Saturday, May 17, 2008

Hepi Belated Teachers Day...

Di sini saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI GURU kepada semua guru yang telah mengajar saya secara langsung atau tidak langsung....Segala ilmu yang telah cikgu-cikgu ajar kepada saya amatlah saya hargai.Semoga ilmu yang guru-guru berikan dpt saya gunakan pada masa yang akan datang...Saya ingin mengucapkan kalimah SELAMAT HARI GURU ini kepada guru-guru di Tabika KEMAS, Sek.Keb. Zainab(1), Sek.Men.Keb.Zainab(1) dan terutama sekali ditujukan kepada guru-guru di KISAS(gambar di atas).

Kepada cikgu-cikgu di KISAS,saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI GURU terutama kepada guru-guru yang telah mengajar saya di kelas yg bertuah,409 n 509.Kepada guru kelas 409 n 509 terutamanya iaitu Miss Rajes.We(409/509's students) love you very much...

No comments: